Hiljadu dinara

Ja nikad nisam kupovao

žene na kredit

plaćao sam uvek

u gotovu

onim što sam imao

pesmama

svinjarijama

pizdarijama

osmehom

ili rakijom na crtu

suvim granjem za vatru

koju niko ne ume

da založi kao ja

krvavim dlanovima

kojima sam plakao

otkinuto cveće

priznajem

cveća mi je pomalo žao

i granja suvog

ali ja nikad nisam

imao sina

da ga žrtvujem

mojim prokislim nesanicama

uostalom

sve sam uredno iskrvario

i nikome ništa ne dugujem

ni popovima

ni bogovima

ni mlečnim putevima

koje sam trampio

za burek i jogurt

za kilo duvana

za šaku detinjstva

ili za dve otromboljene sise

svejedno

ni konopcu

koji još nisam omastio

grkljanom svojim

jer se bojim

da ću se usrati

kad se konopac zategne

jer ne želim

govnjiv i smrdljiv tamo

gde nemam šta da ponesem

čak ni dugove

jer nikom ništa ne dugujem

ni konobarima

koji bi svaku pesmu da mi naplate

ni ovom zakasnelom proleću

koje čeka

moj prstohvat sunca

da mu beonjače odmrzne

ni nebu koje me je rodilo

ni životu koji mi izmiče

ni smrti koja me zaobilazi

kao da sam šugav

ni prijateljima mojim

koji me na aparatima održavaju

ni ženama

koje nikada nisam

kupovao na kredit

uvek sam plaćao u gotovu

onim što sam imao

onim što nisam imao

kao da je to bitno

kao da ti to

možeš razumeti

mene je po deset bajki

u jednom danu ostavljalo

a tebe ni ta jedna

sirotinjo i bedo

ta sa podbulim očima

ta sa mlohavim dupetom

ta sa prazninom u stomaku

ta sa glavom u šakama

ta što ti uredno

u dugove beleži

svaki milimetar kože

koji si joj pojeo

ta što će večeras

kad je mrakovi ugrizu

otići da me potraži

u mom kariranom ćošku

da zajedno naručimo

prstohvat sunca na crtu

i još te nije sramota

dugove da mi tražiš

ne dam ti hiljadu dinara

jebo te hiljadu dinara

nikom ja ništa ne dugujem

i tačka

gambling

This entry was posted in Veći od života. Bookmark the permalink.

One Response to Hiljadu dinara

  1. sarasara11 says:

    Most

    Poplava gomila krcata obala
    Na svoje mesto jesam li stao
    U gluvoj vodi ginu stopala
    Dok za ledjima fijuk zao

    Po ljudskom drvlju rade sekire
    Zvoni pleh puca lobanje var
    Dok iz kazana smrde mekinje
    I u jatima leti gar

    Glava i panj se obozavaju
    Meso i crv Glad i kost
    Mrtvi ce i to da prespavaju
    A mi smo sebi digli Most

    Puno pozdrava od Djansla

Leave a Reply

