Besna pesma

Bes je moj odgovor

na glad

na bedu

na ludilo

na rakove i side

na sve podmukle bolesti

što se ko šarene bombone

štancuju na industrijskoj traci

bes je moj odgovor

na krvave ruke u belim košuljama

na prljave radničke kobinezone

i zadovoljne osmehe na prljavim licima

posle deset sati pljuvanja jetre i pluća

po gradilištima interplanetarnih kompanija

bes je moj odgovor

na zaražene igle sa ugraviranim zlatnim imenima

onih koji smrt švercuju u šleperima

na dragstore koji ne prodaju alkohol posle ponoći

na kafane čiji vlasnici veruju

da je duvanski dim smrtonosniji od dnevnih novina

bes je moj odgovor

na rečne obale zarasle u najlonske kese

na jebeni ogrizak jebenog Mekdonaldsovog hamburgera

na nekoj jebeno bezimenoj ulici Havane

bes je moj odgovor

na groblja koja rastu brže od dece

na testeraše koji seku moje drveće

na onlajn revolucionare

na potpisnike peticija

na usmrdele pičke koje se boje sopstvene senke

na režimske pisce

koji na režimskim televizijama

u udarnom terminu

seru o slobodi i glume buntovnike

na sastavljače antologija

na sastavljače spiskova

na sastavljače raskomadanih tela

diljem sveta u kom se jebeno ne ratuje

bes je moj odgovor

na korumpiranu ljubav

koja se poput starih cipela

prodaje za kvadrat betona

za mrvu izvesnosti

za šaku plodnog kurca

bes je moj odgovor

na zazidane prozore

na avione koji su nebo na froncle isekli

na buđavu hranu koju dobrotvori dele sirotištima

na humanitarne fondove

na potrošačke kredite

na prekookeanske brodove

u čijim udavljenim potpalubljima

elektroinženjeri iz Mozambika

jebenim nemačkim automehaničarima

kuvaju mladu srnetinu u sosu od dečije džigerice

bes je moj odgovor

na nepismene pitekantrope

koji na masnom papiru od bureka

ispisuju svoje pretnje

nepismenim tvorcima

mesečnih izveštaja o životu

bes je moj jebeni odgovor

na tvoju zakržljalu pamet

do koje reč moja beskrajna

jebeno dobaciti ne može

a dobaciće nešto

dobaciće već nešto

moja je reč ubitačnija

od svake zarđale sekire

jer ja sam očajan čovek

ja sam uplašen čovek

ja sam opasan čovek

ja sam jebeni pitbul

otrgnut s jebenog lanca

zato ti jebeno kažem

odjebi jebeno od mene

ja nisam jebeno rođen

da bih jebeno umro

ja crtam tvoje smehove

ja crtam tvoje oblake

i šarena igrališta

na kojima će tvoja deca

klikere kotrljati

verujući da žive

u kakvom šarenom svetu

i zato plati pesmu

jebena pičko lihvarska

jebenim krvavim parama

koje si jebeno izmuzao

iz moje krvave sise

iz mog poludelog mozga

plati mi jebenu pesmu

da se jebeno napijem

u kakvoj jebenoj kafani

u kojoj je pušenje dozvoljeno

ukrao si mi život

ukrao si mi bajku

ukrao si mi ženu

ukrao si mi kuću

bar pesmu jebenu plati

jebenim krvavim parama

da flašom najskuplje rakije

sebi u mozak pucam

U OVU BEZDANU RUPU

U OVU JEBENU GLAVU

U KOJOJ OSIM BESA

NIŠTA OSTALO NIJE

besan pas

 

 

 

 

This entry was posted in Veći od života. Bookmark the permalink.

5 Responses to Besna pesma

  1. Wojciech says:

    Neverovatno dobro. Moj naklon!
    Pozdrav! 🙂

  2. Luna says:

    Svaka čast!!!

  3. aleksandranm says:

    Taj deo o piscima i ljudozderima…

Leave a Reply

