Epitaf

Umoran sam.

Od ljudi,

od stvari.

od vazduha.

Od zapišanih kafanskih klozeta,

od kristalnih salona sa satenskim stolnjacima.

Umoran sam od neba,

umoran sam od vozova.

I od muzike, i od tišine.

Umoran sam od poezije,

umoran sam od vrištanja,

od ptica koje “umiru pevajući”,

od “reči koje peku grlo”.

Od košmara, od strahova,

od svetova, od smehova.

Od niskih plafona,

od memljivih zidova,

od zamračenih prozora bez sunca.

Umoran od ljubavi koja se boji života,

i od života koji se boji sebe.

Od dečaka i devojčica

koji se izdajnički drže za ruke.

Umoran od dugova,

i od drugova, i od bogova.

Od detinjstava i klikera,

od skorenih krasti krvi na kolenima.

Od tebe,

od sebe,

od svih.

Od “nas”,

licemerno upakovanih

u ovo sebično “mi”

što nikad postojalo nije.

Umoran sam od želje da zasadim drvo,

da drvo kraj mene omatori,

a ja da, nasmejan,

u njegovu grubu koru

urežem epitaf:

“Umoran sam.”

Umoran sam.

umorna fotka

This entry was posted in Veći od života. Bookmark the permalink.

2 Responses to Epitaf

  1. nena3110 says:

    Umor od života se teško leči.
    Život treba slaviti, ako imamo snage, a sve manje je imamo!

  2. kutukamus says:

    Now that would be one rare epitaph, indeed. 🙂

Leave a Reply

