Honorarna pesma

Jednom

kad crknem

žedan rakije

gladan hleba

i smeha tvog

neko će me otkopati

da mi ukrade pesmu

i da me ponovo zatrpa

govnima

zemljom

i mrtvim korenjem

i reći će

da sam živeo

ovako i onako

a ja ću

mrtav

i dalje umirati

žedan rakije

gladan hleba

i smeha tvog

koren

This entry was posted in Veći od života. Bookmark the permalink.

2 Responses to Honorarna pesma

  1. aleksandranm says:

    ahaa.bas je takva novosadska književna scena. usrana, bar pre bila, šta znam. kad budu dani D.Domanoviću u čast. al pesma je dobra, pretenciozna, testamentarna. puj,puj, zlu ne trebao

Leave a Reply

