Sa lica mesta: novosadski policajac pucao Kinezu u glavu!

Hodam malopre Kosovskom, trotoarom, između zida i ovih parkiranih neprijatelja sirotinje, u susret mi ide neki baja na štakama, ja, dakako, stanem, pustim baju da prođe, on kaže „hvala“, ja klimnem glavom, i tu se rastanemo, taman ja da nastavim, a prema meni, na dva i po koraka od uzanog klanca između BMW-a i kuće, gazi cica s nogama ko zmaj, smeđe-plava, zdrava, prava, na pravom mestu, u pravo vreme, zategnuta, dotegnuta, sve pod konac, sve pod vaser-vagu, odokativno od nekih dvadeset i tanak kusur godina ovdanjih, pogleda me onako izdaleka, diskretno se smeška, čitam kako misli: „što je divan ovaj čika, pustio je čiku na štakama, sad će sigurno i mene, ja nemam štake, ali sam divna, bajna, ugođajna“, ja još stojim, ja još čekam, i, taman kad cica isturi nogu ka vijugavom ulazu u klanac, ja zakoračim i za sve pare ispred njenog nosa prvi prođem kroz usko grlo, ona me pogleda, sva razočarana, u muški rod, u ljudski rod, u sve zemaljske i vanzemaljske oblike života, pogledam i ja nju, pa joj zagrmim „ko čika, pizda ti materina balava?!“, ona ustukne, kaže „izvinite, nisam rekla čika“, „jesi, bome, ja sam čuo, mislila si, mangulice, priznaj!“, „ali, izvinite, molim vas, zašto se tako ponašate prema meni?“, „zašto?!“, pitam ja, „zato što sam car, zato što sam bajagičniji od Bajage lično, zato što sam najdlakaviji savremeni pesnik, u svim savremenostima od savremenosti naovamo!“, ona se primiri, ja se ispraznim, naklonim se, te nastavim dalje svojim putem, usput se još jednom osvrnem, da vidim sporedan efekat pražnjenja, i ugledam moju cicu kako otključava onaj BMW, startuje motor i nervozno se isparkirava, naravno, ništa od ovoga nisam rekao, nisam svinče, samo sam, dok sam prolazio kroz klanac o tome razmišljao, ko što sam razmišljao i o tome kako bih sigurno pustio tu cicu da prođe prva, da je samo naišla, a kako bih posle, kad mi dođe da lažem, ispričao nekom bradatom pajvanu kako je nisam pustio, al’ jebiga, nema je danas, izgleda da se uspavala, možda i bolje, kad pomislim šta je sve moglo da se desi, nikad se sa ludilima ne zna, jebeš ih, nisu luda od narandži, no od vojske posvađanih glava, u svakom slučaju, ako BMW-u treba reklama, ja sam rad da mu je ustupim, uz kakvu simboličnu nadoknadu za put oko sveta, jedan nov šešir, pošto mi se ovaj ofucao, i jednu prirodno odgojenu ženu s veš-mašinom.

P. S. Hvala baji na štakama što mi je tako hitro i spretno banuo u dan i glavu, pomogavši mi da pregrmim najkritičniji i najsporiji deo popodneva. Ako BMW pristane da se trampi za reklamu, njemu ću, u znak zahvalnosti, dati ženu. Voleo bih da mu dam i ostatak, ali nažalost, danas je praktično nemoguće putovati oko sveta bez šešira i veš-mašine.

P. P. S. Bože, kako je dosadno kad se čovek ispriča sam sa sobom, pa bi pričao još, glupo mu sebi da se ponavlja, a mrzi ga da ide među ljude, tačno mi dođe da ovo zapišem, turim na blog, pa dalje sa svetom da komuniciram, samo bi valjalo smisliti neki naslov, ko bi normalan ovo čitao, nešto kao „Novosadski policajac pucao Kinezu u glavu!“, ili tako nekako, nešto, elem, što dokonog čitaoca suptilno poziva na dijalog. Hvala vam što se družimo. Tačka.

BMW

This entry was posted in Taraba. Bookmark the permalink.

4 Responses to Sa lica mesta: novosadski policajac pucao Kinezu u glavu!

  1. Lik says:

    Gde je Kinez? Gde je policajac? Gde je pucnjava? Sta kurac! (…nego, jel’ klanac musko od klanice?)

  2. aleksandranm says:

    I Bajaga je dobar dečko. A Tebi treba opran veš. 🙂
    p.s sinoć sam bila na Bajaginom koncertu, imam kartu da to i dokažem

  3. hahaaaaaa.. Čuj dok sam čitala i zaboravila sma na naslov… I na Kineza i na sve.. dobra priča…. razumem te.. I ja tako razgovaram sa sobom šta sam trebala i mogla a nisam..jer bi odma bila proglašena za totalno ludom ženom

    😉 🙂

Leave a Reply

