Morava (Branku Miljkoviću)

Zatrpali ti kosti žíve

Sramotom

Ženo moja

I krv ti

Svete moj

Pakošću otrovali

Da mržnju

Kopilad naša topla

Iz vatre rođena

Sa tebe piju

 

U čaršave te najlonske

Umotali

Lešino moja rascvetala

I janičari ti detinjstva

Iz sise isisali

Droljo moja

 

Zazidali te u trulež

I u velike ideje

I u šume posečene

Da okeane nam otmu

Kapetanice moja usahla

 

Váljali se niz tebe

Niz mokru utrobu tvoju

Kao niz napušten bordel

Kurvetino moja

 

Niska te reč

Podmukla

Za srce rđom ugrizla

Oko ti bistro proburazila

Jezik ti mutnjom zarazila

Seljančuro moja nevaspitana

 

Mene iz tebe ukrali

Uspavanko moja prljava

Jedno od drugog nas

Ćutljivice moja

Amputirali

Ko dva neba

Međusobno gangrenom srasla

 

Da se tražimo

Ubogi

Da se kroz mrak smrdljiv mirišemo

Da beznogi

I bezruki

Doveka dišemo

Sećanja samo

Pseto moje ugaženo

 

Hleb mi umesi

Majko

Smrću me raspevanom okrepi

Sa usana mi odlepi

Ovo umiranje ružno

 

Mora li

Radosti moja

Ovako tužno

Da bude?

 

I nauči me

Bajko

Da opet u tebi plivam

Pod suknju tvoju cigansku

Da se gubav od mulja sklonim

Da opet budemo čisti

Čistunice moja silovana

 

Da te još jednom zagrlim

Poganšturo moja pogana

Da me u vrtlozima svojim ugreješ

Pesnika da ti rodim

Moravo

Pesmo moja

morava

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

3 Responses to Morava (Branku Miljkoviću)

  1. Suncokret says:

    uh, probode me!

  2. Daisy says:

    Odlicna pesma!

Leave a Reply

